Preguntes freqüents

P: Oferiu servei de lliurament?
R: No. Dit això, estem a només 3-5 minuts a peu de la sorra.

P: Quins mètodes de pagament accepteu?
R: Acceptem pagaments amb targeta de crèdit i dèbit. No acceptem efectiu.

P: Oferiu descomptes per a lloguers de llarga durada?
R: Sí, oferim tarifes reduïdes per a lloguers d’una setmana o més. Contacteu amb nosaltres per a més informació sobre opcions i preus de llarga durada.

P: Quina és la vostra política de cancel·lació?
R: Les cancel·lacions fetes amb 24 hores o més d’antelació rebran un reemborsament complet. Les cancel·lacions fetes amb menys de 24 hores d’antelació no seran reemborsades.

P: Què passa si l’equipament es fa malbé o es perd durant el període de lloguer?
R: Els clients són responsables de qualsevol dany o pèrdua de l’equipament llogat. Si hi ha cap problema amb l’equipament, si us plau, aviseu-nos immediatament i treballarem amb vosaltres per trobar una solució.